Opće karakteristike CRM-a
U okviru sustava OperaOpus, CRM implementiran je kao njegova nadogradnja, s direktnom vezom i interakcijom sa svim dokumentima koji prate poslovne procese, matičnim podacima i izvještajima već definiranim u sustavu OperaOpus.
CRM se sastoji od sljedećih modula:
Matični podaci:
- praćenje kontakata (partnera, poslovnica i osoba)
- mogućnost masovnih uvoza podataka o partnerima i osobama iz CSV formata datoteka
- automatsko dodjeljivanje novih (ili postojećih) partnera komercijalistima prema tablici zaduženja (komercijalisti „pokrivaju“ određeno područje, kombinirano s pripadnošću partnera grupi)
- dijeljenje partnera između više komercijalista
- praćenje izvještaja po pojedinim partnerima i vezanim dokumentima
Marketing:
- kreiranje i praćenje kampanja s mogućnošću odabira ciljanih kupaca prema raznim kriterijima i/ili iz raznih izvora
- automatski „raspis“ kampanje na prodaje i zadatke, vezane za komercijaliste zadužene za pojedine partnere prema geografskoj pripadnosti i/ili načinu grupiranja
- podjela kampanje na faze, ovisno o tipu kampanje. Praćenje vremenskog izvršenja faze i alarmiranje u slučaju kašnjenja u odnosu na planirane rokove
- mogućnost generiranja masovnih personaliziranih mail/fax poruka u okviru reklamnih kampanja
Prodaja i nabava:
- kreiranje i praćenje pojedinačnih (ili u okviru postojećih kampanja) prodaja/nabava
- podjela prodaja/nabava na faze, definirane uz tipove prodaja/nabava, uz alarmiranje u slučaju prekoračenja rokova
- praćenje sve korespondencije u vezi pojedine prodaje
- izvještaji o predviđenim i realiziranim prodajama
- praćenje prodaja/nabava prema statusima, tipovima, prioritetima, izvorima, komercijalistima
Servis i podrška:
- bilježenje i izvještavanje o pristiglim upitima po raznovrsnim kriterijima
- zaduživanje osoba za rješavanje upita
- mogućnost formiranja baze znanja s već opisanim rješenjem pojedinog problema uz mogućnost pretrage po ključnim riječima
- mogućnost generiranja periodičnih budućih zadataka vezanih za održavanje ili servis robe
Upravljanje, organizacija i korespondencija unutar poduzeća:
- delegiranje, prihvaćanje i odbijanje zadataka i praćenje njihovog izvršenja
- praćenje zauzetosti pojedinih zaposlenika i njihovih kalendara
- organizacija pristupa zajedničkim datotekama na mreži
- definiranje prava pristupa bilo kojem dijelu CRM-a
- mogućnost dijeljenja zapisa (prodaja, zadataka...) s drugim osobama
- objavljivanje informacija bitnih za cijelo poduzeće
- praćenje povijesti svih transakcija unutar CRM-a (History)
- izmjenjivanje emailova unutar poduzeća